وبگاه شخصی احمد عرب

آهنگساز و ترانه سرا

وبگاه شخصی احمد عرب

آهنگساز و ترانه سرا

بیوگرافی


خلاصه ای از من:  "احمد عرب": 

موسیقی را از ابتدا با گیتار شروع کردم در سن 15 سالگی در سبک پاپ و فلامینگو و هدفم این بود که ترانه هایی که میگفتم رو بتونم با گیتار اجرا کنم و بخونم. در 17 سالگی به دانشگاه رفتم البته نه در رشته موسیقی بلکه مجبورا در رشته الکترونیک . تقریبا از موسیقی فاصله گرفته بودم . بعد از اتمام تحصیلاتم در شرکتی مشغول به کار شده و در حین کار این بار تحصیلاتم را در رشته موسیقی در دانشگاه هنر (واحد پردیس) از سر گرفتم و در سال 91 لیسانس موسیقی خود را اخد کردم و آهنگ های گذشته که ساخته بودم یا حذف یا بازسازی و تنظیم کردم که حاصل کار شد آلبوم حرف دل ....
























.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد